Biorezonans Hakkında

Biorezonans yani Titreşim Tıbbı, tamamlayıcı bir tıp yöntemidir. Yan etkisi olmayan ve bağımlılıklardan ruhsal rahatsızlıklara, kilo problemlerinden alerjiye,  bel fıtığından migrene ve kansere kadar yüzlerce hastalık üzerinde destekleyici etkisi kanıtlanmış uygulamalardan oluşur.

Biorezonans ülkemizde yeni tanınmaya başlayan bir yöntem. Almanya başta olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinde 30 yıldır yaygın olarak kullanılmakta.

Uygulamalarda yaş sınırı yoktur. Acı, ağrı, ilaç, yan etki gibi dezavantajları olmadığı için çocuklar ve hamileler de biorezonanstan yararlanabilir.

Tedavi süreci son derece basit ve konforludur. Tedavi süresince bağımlılık yaratan gıdalar veya maddeler (sigara, alkol vb), şikâyet edilen rahatsızlık ve bu rahatsızlığı tetikleyen alerjenlerin frekansları bedenden temizlenir.

Tedavi programları hastaya özeldir ve doktor kontrolünde yapılır.  Çünkü frekans kodları tıpkı parmak izi gibi kişiye özel nitelikler de taşımaktadır.

Aynı zamanda günlük hayatın ve stresli ortamlarda bulunmanın beraberinde getirdiği elektromanyetik kirliliğin yarattığı etkileri yok eden ve vücudumuzu toksinlerden arındırarak hastalıklardan korunmamızı sağlayan koruyucu bir tıp yöntemi ya da performans artırıcı bir program olarak da kullanılmaktadır.

Biorezonans tüm hastalıkların tedavisinde tamamlayıcı bir yöntem olarak rahatlıkla kullanılabilir. Hastalıklar kader değildir. Titreşimi olan her şey biorezonans desteğiyle iyileştirilebilir. Yeter ki konusunda uzman kişiler ve güvenilirliği kanıtlanmış cihazlarla uygulansın.